fredag 10. april 2009

Skjærtorsdag

Etter min mening en meget vellykket kveld! En godt over middels bra fest hos Jonas F.O. Mange bra folk samlet på et sted, alltid moro! Når jeg idag våknet og gjorde min faste dagen derpå-rutine (les; skjekke veska for å se om like mange gjenstander befinner seg der som da jeg dro til festen), fant jeg raskt ut at kameraet mitt manglet. Jeg ble veldig stresset og ikke minst lei meg, da min nåværende private økonomi har sett sine bedre dager, og jeg dermed ikke kan cashe ut til kameraer i hytt og pine. Jeg sendte et par sms'er til folk som muligens visste hvor jeg kunne lagt det fra meg. Det var det dessverre ingen som visste. I et siste forsøk på å finne det igjen, sendte Jan Arild en melding til Ruben, fyren som kjørte oss hjem i natt, for å høre om det kunne ligge i bilen hans. Han svarte at han ikke hadde sett noe, men at han skulle ta en ekstra titt. Der var det jammen! Grunnen til at jeg ikke spurte han med det første, er at jeg sov hele turen fra byen til Rokke, og hadde derfor ikke regnet med at kameraet hadde vært fremme. Men det har det tydeligvis.. For å gjøre en lang historie kort, kameraet er tilbake der det hører hjemme, og her er et av bildene jeg kunne finne på minnekortet etter gårsdagens fest:


Gotta love her!

Ingen kommentarer: