fredag 24. april 2009

Noen uinteressante fakta..

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Kristine Hagen
Beroende av: venner, Jan Arild, familie, god mat og potetgull
Vad behöver du mest just nu: Lange døgn så jeg får tid til å lese til eksamen..
Vad tror folk om dig? Forhåpentligvis at jeg er snill, omsorgsfull og ærlig
Stämmer det? Ja!
Vad får du oftast komplimanger för? Tja, si det. Klærne mine, kanskje..?
Brukar du skratta för dig själv? Ikke så ofte av tv-program, men om jeg snakker med noen på nettet som skriver noe morsomt, skjer det titt og ofte at jeg ler.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: “Ja, dekka er de som ligger midt på gulvet i garasjen :-)" / Jan Arild
Var bor du? I et hus i Rokke
Trivs du där: Ja. Har et hus for oss selv, og 100 meter til nærmeste nabo. Noe som betyr at vi til enhver tid kan gjøre som vi vil. Slipper for eksempel unna nabovarsel når vi skal ha fest!
Äger du några converse: Nei, men Jan Arild håper jeg skaffer meg et par hvite i løpet av våren..
Sprit, cider, vin eller öl: Er under opplæring når det gjelder hvitvin, det kommer seg.. Drikker også sprit og øl.
Vad har du för mobil: Sony Ericsson, T650i
Nästa mål i ditt liv: Å stå på de tre eksamnene jeg har i løpet av 29 dager fra idag..
Hur svarar du i mobilen: Hvis jeg ikke vet hvem det er: “Hallo, det er Kristine?" Hvis jeg vet: "Hei!/Hallo!"
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var Malin som lurte på hvor jeg var.
Vem ringde du senast? Christin
Antal timmar sömn inatt: Hmm. 9
Sov du ensam: Nei, med Jan Arild
Brukar du komma i tid: Ja, så godt som alltid. Jeg er skremmende presis..
När mår du bra: Når det er sommer, og vi er mange venner samlet som griller og hygger oss!
När blev du fotad senast: På tur i skogen med mamma, tror jeg
Hur känner du dig nu: Litt trøtt. Og stresset (pga. eksamenspes). Ellers veldig bra! :-)
Vanligaste färg på dina kläder: Jeans, hvitt, svart. Har i det siste begynt å bruke mer farger.
Vad tycker du om fötter: Ingen meninger om føtter..
Vad saknar du: Å ha mer fritid. Og mer penger..?
Favorit dryck på morgonen: Drikker som regel melk til frokost. Har jeg god tid, er selvpresset appelsinjuice best.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellom 22.30 og midnatt..
Är du blyg? Kommer an på hvilken setting det er
Sysslar du med någon idrott: Trener på Family Sports Club. Har drevet med fotball i 13 år, men sluttet for et par år siden.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nei
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Vad är det värsta du vet? Lese til eksamen? Og utroskap..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Tja.. 200? Da ser jeg altså ikke på klær og mat som sløsing..
Vad längtar du till? Sommer og ferie!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Om fem månader: Er jeg i gang med andre året på min bachelorutdannelse..
Om ett år?: Sitter jeg igjen og gruer meg til eksamen.. Og er mest sannsylig stresset fordi jeg ikke har jobbet jevnt gjennom året.. Lærer aldri..
Du samlar på: Vesker og sko..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Christin
Har du strumpor på dig nu: Nei
Är det okej att gråta: Ja. Men jeg gjør det veldig sjelden..
Bär du glasögon eller linser: Har linser
Har du piercing: To hull i hver øreflipp.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Är du bra på att laga mat: Ja, faktisk :-)
Är du flygrädd: Ja
Vilken är din favoritglass: Twix
Tror du på ett liv efter döden: Nei
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Vilken ögonfärg har du: Blå
Röker du: Nei
Hur ofta tränar/motionerar du: Kommer veldig an på..

Ingen kommentarer: