tirsdag 18. mai 2010

Ja, vi elsker

Da var nasjonaldagen overstått, og jeg ble jaggu mett i år også!
Jeg startet dagen med å dra til byen for å se på barnetoget, møtte resten av slekta på det faste stedet der vi ser på toget hvert år. Etter barnetoget, tok vi turen opp til mammas bror, hvor det var tid for mat og kaker. Så bar det til byen igjen for å se på lillebror i russetoget. Jeg synes forresten at årets russetog i Halden var ganske så bra! Moro. Etter russetoget var det dags for mer mat, denne gangen hos pappas søster. Kan ikke skryte på meg at jeg hadde rukket å bli veldig sulten, men jeg fikk selvfølgelig presset i meg litt mer..

Verdens beste bestemor og meg

Sebastian og Nicolai var på plass for å se toget

Tante Else-Marit gikk i toget og spilte trompet i Glad Blåsen

Lillebror i russetoget

Kvelden tilbragte jeg på sofaen med film og en sliten kjæreste, som i en alder av snart 26 år, i helgen har vært på en tredagers. Imponerende. Alt i alt, nok en fin 17. mai med mye god mat og mye fin familie!
I tillegg har jeg siden sist tatt SOMMERFERIE! Herregud, så herlig! Begynner dog å jobbe i banken førstkommende torsdag og skal jobbe frem til 25. august, men..

Ingen kommentarer: