lørdag 6. februar 2010

Helg!

Maten på Bakgården var som vanlig utrolig god, selskapet var vel så bra og Bye og Rønning var overraskende flinke! Veldig moro! Så bursdagsgaven fra meg og lillebror til mamma og pappa ble mer enn vellykket. Etter showet var slutt, inviterte Jan Arild og jeg med de tre hjem til oss og avsluttet kvelden her med hjemmelaget browniekake, is, kaffe og baileys og Senkveld. Familietid på høyt nivå!

Nå har Janus og jeg spist froskost, og om 20 min kommer Thomas og Silje, uten Tobias. Vi fire skal til Sarpsborg og klatre. Det er jo den nye hobbyen til Jan A, og Thomas har vært med han et par ganger før, men Silje ville også være med å prøve, så da drar vi alle fire.

I kveld blir det fest hos Elise Hole med de morsomste jentene i byen, så det blir perfekt! Har ikke smakt alkohol siden nyttårsaften, så jeg gleder meg til å bli litt på snurr idag. ;-D Meeen. Det store problemet; jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg!
Her er Elise Hole sist ho var på fest hos meg. Bildet sier vel sitt.. ;-)

Hva gjør dere i helgen, folkens? :-)

Ingen kommentarer: