tirsdag 2. februar 2010

Ny vest!

Når vi var i Oslo på onsdag, tok jo tante Else-Marit, kusine Angelica, mamma og jeg en liten shoppingrunde før vi tok toget hjem. Mamma var jo godt i gang i handlemodus, så ho stakk av med seieren med flest plagg (noe som også kan skyldes min konto bestående av kr 329), men jeg fikk med meg en jeanstights og en vest hjem. Vesten fikk jeg av min snille mor, som syntes jeg skulle få litt igjen for å ha meldt henne på "Bli ny". :-) Jeg syns vesten er så fin, så tenkte å vise den her.


Forresten! Dama bak kassa surret. Jeg hadde prøvd vesten i S og M, og skulle ha S. Jeg er 97 % sikker på at jeg la den i str S i kassa sammen med klærne mamma skulle ha, mens jeg la M'en på disken, men på andre siden av kassa. Uansett. Når jeg skulle vise Janus den fine, nye vesten min når jeg kom hjem, var det M! Faen. Er jo ikke bare å ta en svipptur til Byporten, da! Dagen etter klokken 10.40, fikk jeg vite at min kjære onkel Jørn, skulle til Oslo med toget samme dag kl 11.00! Og han sa ja til å dra og bytte vesten min. Da skal jeg si deg det ble fart på Kristine! Jeg skulle på skolen kl 11.15, og var da hjemme, ikke helt ferdigspist og ferdigsminket, men da gikk det unna! Jeg rakk hvertfall ned til jernbanen til Jørn for å gi han vesten i str M, og på ettermiddagen samme dag, hadde jeg vesten i S! Utrolig kjekt med snille onkler, altså! :-D

2 kommentarer:

Jannicke Iren Johansen sa...

Jeg ELSKER den nye vesten din Kristine *Jealous*

Marie sa...

Bra design, Frøken! :) saknar dig!