søndag 23. august 2009

Helgen

Dagene på hytta ble veldig bra! Angelica og Tor-David dro hjem ved midnatt, mens Natalie, Marius, Jan Arild og jeg holdt det gående til 03.30. Jan Arild hadde med seg gitaren, så vi tok noen traller. Ved frokostbordet på fredag var det én som var veldig redusert, to som var middels reduserte og meg som var i fin form. (Og kanskje også den minst underholdende kvelden før?) Det var hvertfall kjempehyggelig med besøk, og før Angelica og Tor-David dro, hadde vi planlagt slumberparty hos de to i løpet av september. Gleder meg allerede! :-)

Fredag var Jan Arild og jeg bedt til bestemor på middag, så vi tok dermed en tur til Enningdalen. Alltid koselig hos bestemor. Og ikke minst alltid god mat og dessert! Vi dro deretter tilbake til hytta, for denne kvelden skulle Anette og Jørgen komme. Vi lagde taco, fulgte halvveis med på Amandautdelingen (Er det kun jeg som synes Aksel og Tone var supersøte sammen?) og spilte brettspill. Dette samtidig som vi fylte oss selv opp med diverse voksenbrus.

Søte eller ikke?

Igår, lørdag, var jeg og Linn hos Christin og hadde et superkoselig minivors før vi trasket til Ankergården ved 23.30-tiden. Det skulle vise seg at vi her var litt sent ute, musikken sluttet i det vi ankom. Vi gikk derfor videre til Hannestad. Det var masse kjentfolk ute, og det ble en veldig morsom kveld!

Idag er kjæresten og jeg ganske slitne, og tilbringer dagen i sofaen med godteri og pizza. Jeg holder faktisk også på å rydde i "skoleskapet" mitt. Skapet hvor jeg oppbevarer kladdebøker, pensumbøker, kalkulator osv. Så nå er skapet snart beredt for et nytt skoleår og nye notater. Om jeg er klar for å begynne på skolen i morgen, er derimot en helt annen sak..

Ingen kommentarer: