mandag 3. august 2009

Clothes <3

Da har klærne jeg bestilte fra H&M i forrige uke ankommet postkontoret, og jeg har vært og hentet pakken. Jeg ble fornøyd med alt! Med unntak av armbånd som jeg er litt skeptisk til. Men klærne jeg hadde bestilt, passet bra, og jeg ble veldig fornøyd. Her er mine nye invisteringer:

Denne har jeg nå bestilt i svart også. Utrolig deilig å ha på!



















Litt typisk meg å bestille det samme plagget i forskjellige farger, men. Syns jo begge var fine, joo...

Til slutt var det armbåndet som jeg ikke er helt sikker på hva jeg syns om. Før sommeren bestilte jeg det samme i andre farger (kremhvit og mørk turkis), er veldig fornøyde med de, men denne fargen vet jeg ikke helt hvordan jeg skal bruke.. Syns den var litt vel grønn.



Jan Arild og jeg har for øvrig nettopp spist en bedre middag her hjemme; båtpoteter (laget fra skrætsj), marinerte koteletter og peppersaus. Veldig godt! Så nå ligger min kjære så lang han er en halv meter i fra meg og snorker.. Planen er at vi skal til Lisleby Stadion og se Lisleby-Kvik. Jan Arild må nemlig stå over denne kampen pga tre gule kort. Høsværet bremser oss litt..

Ingen kommentarer: