onsdag 26. august 2009

Dårlig

Jeg må ærlig innrømme jeg syns dere er dårlige til å kommentere. Ser på statistikken min at det er drøye hundre stk innom hver dag. Og sjelden noen kommentarer. De som er flinke er Linn, Kiir, Jannicke og Susanne. Dere 96 andre er ikke flinke. Så det så!

Jeg er tilbake på skolen, og det er helt ok. Ikke noe mer eller mindre. Syns semesterets tre fag virker forholdsvis vanskelige. For de som lurer, skal jeg ha Operasjonsanalyse, Metode 2 og Makroøkonomi. Operasjonsanalyseboka er for sikkerhetsskyld på engelsk, noe jeg misliker sterkt. Økonomiske faguttrykk på engelsk er ikke akkurat min sterkeste side.. For å toppe det hele, kostet den 732 norske kroner. Ran!
Idag skal jeg lage pannekaker til middag, og kanskje bake boller til kvelds. Hvis jeg orker..

Jan Arild og jeg som smilte til webcameraet for noen uker siden

5 kommentarer:

Malin:) sa...

Siden du sier det, så får jeg vel kommentere litt da ;) hehe..
Liker absolutt den tanken din om å bake boller til kvelden! Det er absolutt ikke feil det! :) For da synes jeg du kan ta med en til meg på skolen i morgen ;D DET var en god idè :)

Elise sa...

Miss you, hon! <3

L sa...

Takk for at jeg er fliiink! ;-)

Susanne sa...

Mm.. boller! Trur kanskje eg ska ta opp boller eg bakte før me reiste hjem te Norge ;)

Iselin sa...

Thanks for the comment! Haha. Bloggingen min er vel ikke helt på topp ;) Får se hva jeg får til vel. Når man sitter her all alone er det liksom ikke sånn altfor mye å gjøre. Vi blogges ;) Mihihi