fredag 16. januar 2009

Update?

Nja, skeptisk. Blir brått litt for mye jobb å oppdatere siden sist. Nyttårsforsettet mitt er blant annet å bli en bedre blogger. Jeg skal gjøre så godt jeg kan. Orker ikke å skrive en detaljert oppdatering om hva som har skjedd, men jeg kan fortelle at jeg hadde en veldig bra juleferie med mye mat, mye familie, mye pakker, mye kos og mye søvn. Mat, familie, pakker, kos og søvn er fem ting jeg er over middels glad i, så da kan det jo ikke bli annet enn bra. Ellers er jeg tilbake i forelesningssalen med en blandet følelse. Greit å være i gang igjen, men to av tre fag ser meget utfordrende ut. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan, så får vi se hvordan det går. Har fått svarene på de tre eksamnene jeg hadde i desember, og jeg vil si meg fornøyd med resultatet. Deilig å få noe igjen for strevet. Hverdagene nå går altså med til skole, for min del, og jobb for samboeren. I og med at han har begynt på Kvik, er det i tillegg trening for han hver eneste dag. Med en samboer som trener såpass mye, kan ikke jeg bli liggende på sofa'n, så jeg har sagt opp mitt medlemskap på Spenst, og begynt på Haldens nye treningssted; Family Sports Club. Jeg har vært en trofast besøker hittil, og håper jeg klarer å fortsette.

Idag har jeg tilbragt formiddagen i en veldig fin og minneverdig begravelse i Prestebakke Kirke. Det var trist, og jeg gråt. Når jeg kom hjem, hadde Jan Arild middagen klar, ble wok med kylling idag. Mmm! Han dro nå på trening, og i kveld skal vi spise reker. I morgen skal vi til Silje og Thomas på spillekveld. Gleder meg, tror det blir kjempekoselig! :-)

Ha en god helg! Lover å være tilbake om ikke så lenge!

Ingen kommentarer: