torsdag 1. januar 2009

Mobilmoro

Fant denne på facebook, og siden jeg kjeder meg litt akkurat nå, skal jeg ta meg tid til dette! :-)

Regler:
- Ta fram mobilen
- Gå inn på innboksen
- Lukk øynene å blad nedover i innboksen, stopp etter du har telt til 5 (hold knappen inne)
og gjør det på alle spørsmålene

Hva ville du sagt om kjæresten var utro?
Nå er det bare kaos! Hva gjør dere?

Hva sier du alltid til din beste venn?
Jørgen ville helst til Jonas.

Hva er det første du sier når en kompis blir påkjørt av en buss?
Joda.. Yes

Hvilken sms er du blitt mest glad for ?
Ok..? Hvorfor er det surr? Håper dere kommer dit, hvertfall!

Hva sier du til dine foreldre før du går og legger deg?
Du får gjøre som du vil, samme for meg.

Hva ville du ropt ut om du fikk en million?
Elsker deg!

Hva vil du si til gud om du møter på han?
Folk fulle eller? Jeg har spydd, jeg.

Hva vil du gjøre nå?
Jobba til nå, jeg. Du a? Klar?

Ingen kommentarer: