onsdag 21. januar 2009

Onsdag morgen (formiddag?)

Idag har jeg fri fra skolen. Jeg har egentlig ikke det på onsdager, men det faget jeg i framtiden skal ha på onsdager og fredager, som for øvrig heter budsjettering og driftsregnskap, begynner ikke før på fredag. Derfor fri idag. Har fri i morgen også, som jeg alltid har på torsdag, men i morgen skal jeg jobbe i Handelsbanken, så da har jeg ikke fri likevel. I morgen kveld, skal vi til min bestemor som i morgen fyller 75 år. En meget sprek 75-åring!

Jeg fyller om ikke så alt for lenge 21 år, og mamma har spurt hva jeg ønsker meg. Jeg kom ikke på stort mer enn penger, da det virkelig er en mangelvare for tiden! Men mamma ønsket seg flere ønsker fra meg, så her kommer en miniliste:

1) Penger

2) Service / glass
Partitur

Nathalie

Finn

3) Ekstern harddisc

De tre ønskene ønskes i nevnt rekkefølge.


Nå skal jeg kose meg med litt statistikk og matte. Hei så lenge!

Ingen kommentarer: