torsdag 31. juli 2008

Tester livet ved sivilisasjonen

Familien Thomassen er som nevnt på sydentur, og jeg sitter dermed og skriver i Bekkenstenveien. Jeg stortrives med å bo ved sivilisasjonen, så bortsett fra at jeg savner de reisende, kan de gjerne bli i syden en stund til. ;-) Mathandlingen har gått greit, selv i varmen. Var flink, og brukte ganske lang tid på Rema Høvleriet på mandag. Jeg tok fantasien i bruk, og handlet inn middagsretter for opp til flere dager.

Søstrene som bor i huset jeg vokter


Tirsdag kveld var Jan Arild og jeg på campingen og på sjøen med mamma og pappa for å fiske. Vi fikk ti makrell, så det ble det til kvelds av typen så fersk som den kan bli. Kjempegodt! Igår, onsdag, var Oda, Elise, Stine, Christin og jeg på allsang for å høre (for ikke å snakke om for å se) Erik og Kriss. Vi fem sto rett bak de som satt på stoler, og vi hadde et filmende kamera bare 10-15 meter foran oss som stadig filmet bakover, noe som ble rett på oss. Frykter at vi kom med i linsa.. Det blir spennende å se når jeg i kveld er bedt på hjemmelaget pizza og allsang hos svigers. Krysser fingrene for at produsentene mener at vi kunne Halvdan Sivertsens viser for dårlig til å klippe oss med i sendingen..

Erik og Kriss

Sitter nå hjemme i huset mitt (les: på Stenerød i huset jeg passer for to uker), og det lukter kake. Ja, jeg har bakt. Har bakt sjokoladekake, og skal ha den med i Handelsbanken i morgen. Det er en kake à la typen "Takk for meg". Jeg har nemlig min siste dag i Handelsbanken i morgen. Skal nevnes at de igår spurte om jeg ville jobbe neste uke også, men den egentlige siste arbeidsdagen er i morgen. De blir nok uansett glad for kake selvom jeg kanskje skal jobbe noen dager neste uke også.. De er forholdsvis glade i god mat og søtsaker i denne Handelsbanken.. Apropos mer jobbing i banken, kan det se ut som jeg skal jobbe en dag inni mellom framover også. I like!

På lørdag blir det 60 års lag! Linn B, Linn S og Oda blir alle 20 år, og dette skal feires o stort partytelt hos Svenningsen. Kommer til å bli jättebra! Satser på at regnet holder seg borte denne kvelden!



Oda

Linn B


Linn S

Ingen kommentarer: