torsdag 17. juli 2008

Jobb jobb jobb

Nå er det jammen lenge siden jeg har oppdatert her. Usikker på hvor mange som har notert seg det, though. Regner hvertfall med at Kiir har vært innom og blitt meget skuffet, i og med at det ikke har vært noe nytt innlegg. Og vi vil jo ikke at Kiir skal bli skuffa, vil vi vel? Nei, nemlig.

Kan begynne med å opplyse om at jeg kjøpte den bilen jeg skulle se på på Kråkerøy! Lille svarte Poloen MIN! Må si det er deilig å ha egen bil. Jeg kan kjøre akkurat hvor jeg vil, og ikke minst NÅR jeg vil! Min kjære har installert nytt anlegg i den, og jeg er strålende fornøyd! Nye, litt finere lykter og blinklys skal på i ettermiddag. Bilen er kjempesøt! Blitt glad i'n allerede. Ntååh.

Kent og Håkan var bra! Vi fikk ikke med oss så alt for mye av Håkan, men jeg var mest opptatt av Kent, så det gjorde ikke meg så mye. Og Kent var BRA! Været var bra, folka var bra, musikken var bra. Kunne jo ikke blitt annet enn bra stemning. Var dog tidlig i seng i campingvogna etter en lang arbeidsuke.

I skrivende stund sitter jeg på jobben på Nordby. Skal stenge sjappa om 4 min og 5 sek. STORTRIVES virkelig her! Og det går så bra! Deilig at jeg klarer det på egenhånd. Var litt skeptisk, da det er mye stressing her, og mye penger å holde styr på. Men det har gått strålende! Null i diff hver dag hittil. Deilig. Når jeg drar herfra mellom 12 og 13, kjører jeg inn til banken i Halden og fortsetter å stortrives. Bra folk, bra sted. Og ikke minst god lunsj og mye sjokolade ;-)

Igår sa jeg ha det til Marlene og Nathalie. Trist at de reiser tilbake, altså. Men vi ble enige om at det ikke er lenge til november, da kommer de tilbake! Blir bra!
På lørdag skal jeg spise reker og drikke vin i Strömstad for å feire Angelicas 25 års dag. Blir kjempekoselig! :-)

Nå skal jeg telle opp og stenge her. Satser på null i diff idag óg!

2 kommentarer:

Kiir sa...

Nei, vi vil jo ikke at Kiir skal bli skuffa. Det er det aller, aller siste vi vil!;)

Anonym sa...

Gratulerer med bil:) Takk for hyggelig kommentar på bloggen min forresten.. Linker til deg jeg!