fredag 3. desember 2010

God start!

Det kan anbefales på det sterkeste å starte dagen med å åpne mailboksen og finne ut at man har vunnet valgfrie matvarer til kr 2 000! Anbefales på det varmeste, faktisk! Det gleder et fattig studenthjerte! Og tidspunktet kunne jo ikke blitt bedre! Sett bort ifra at jeg ikke har tid til å handle mat for to tusen, jeg leser jo bare.. Jeg ble superglad, og dagen fikk en god start!

Igår leste jeg på VGs nettsider at boligpengene mine er godt bevart. Handelsbanken er selvfølgelig den aller beste banken, men BSU-pengene dine bør du plassere hos Halden Sparebank. Det har heldigvis jeg gjort.


Jeg ser jo nå at det ikke er superenkelt å lese hva det står der de fine pilene mine er plassert. Men jeg kan jo informere deg om at det står at Halden Sparebank er Norges beste bank når det kommer til BSU. De har den beste renten på hele 4,75 %. Jeg skal jaggu forstørre bildet for å vise dere ordentlig:


Hvis du er interessert i å lese hele artikkelen, kan du trykke her.

Ingen kommentarer: