lørdag 10. juli 2010

Nå stikker jeg i bursdag til Silje Lind! Jeg skal være edru, faktisk. Voksenpoeng? Hmm. Mest fordi jeg er bedt to andre steder i kveld også, og har planer om å stikke innom hos alle tre, noe som enklest lar seg gjøre hvis jeg kjører selv. Men også litt fordi jeg er dødssliten på mandag morgen, altså før arbeidsuka har startet, etter en fuktig tur på byen i helgen. Flinke meg som står imot venninnepresset. Ja, det er helt riktig at jeg prøver å overbevise meg selv.


Meg i nuet.

Ha en fin lørdag, folkens! I morgen kl 12.00 kommer mamma og pappa på lunsj, og jeg har planer om å bake rundstykker før kl 12! Nok et voksenpoeng?

2 kommentarer:

Iselin sa...

Du altså. Du er ram på å samle inn voksenpoeng! Trampeklapp for innsatsen! ;-) Fint bilde av deg!!

Mona sa...

Takk for lunsjen, rundstykkene var kjempegode! Hvor har du lært det? Ikke her hjemme hvertfall!!