onsdag 30. juni 2010

Tidsfordriv

Fant denne på en annen blogg, og siden jeg ikke har så alt for mye å gjøre akkurat nå, kan jeg jo bruke et kvarter på dette:

Siste:

- sang jeg hørte: Hmm, noe på radio'n, vet ikke hva det var

- filmen jeg så: The Wolfman

- mat jeg spiste: To rundstykker til frokost

- klem: Jan Arild

- kyss: Jan Arild

- følelse: Irritasjon

- reise: Bodø

- glede: Tilbragte en hel formiddag og ettermiddag med Elise Askheim, før Janus og jeg spiste
ute og så på film med Angelica og Tor. En perfekt dag!

- drøm: I natt, hvor jeg drømte at Carine Ståhl plutselig hadde kommet hjem fra reisen sin, og at jeg møtte henne i Halden.

- person jeg traff: Bortsett fra Jan Arild, så var vel Marlene den siste jeg så

- person jeg pratet i telefon med: Iselin

- person jeg fikk sms av: Christin

- gang jeg var ute av huset: Ista

- gang hele min familie spiste middag sammen: Onsdag kveld i Bodø

- saken jeg kjøpte: Strykejern (!!!)

Generelt:

Skal bli gøy: Å treffe Christin, Rannveig osv i kveld!

Skal ikke bli så gøy: Begynne å jobbe igjen i morgen..

Sparer til: Mexicoreise som forhåpentligvis blir i påsken 2012

Pålegg som gjelder: Rökt bog eller leverpostei

Ønsker jeg var bedre på: Å spare penger

Dagens drikke: Vann

Hva jeg savner: Marie Mo

Tre band/artister: Green Day, Lady Gaga, Magnus Uggla

Hva har jeg gjort idag: Frokost med Janus i 11-tiden, vært med Janus til Kalnes for å hente to kajaker, innom Borg Amfi på vei hjem

Hvor tidlig jeg står opp: Kommer an på når jeg begynner på skolen. Men nå som jeg jobber hver dag, er det ca 7.30

Hvor tidlig jeg står opp på helgene: Mellom 9 og 10.30

Hva skal jeg gjøre i kveld? Møte jentene på brygga for å spise og skravle

Hvor mange timer sover jeg per natt? Blir ikke lett å ha med å gjøre hvis jeg får mindre enn 7 timer.

Hvem er penest i verden? Ah, vanskelig. Syns Kenza er ubeskrivelig vakker.

Hvilken ukedag er det nå? Onsdag.

Beste som hendte meg forrige sommer: Stockholmstur med kjæresten

Favorittplagg i klesskapet akkurat nå: Slitt jeansshorts

Høyde: 168 cm

Vekt: Går opp og ned mellom 59 og 62

Bytter gjerne garderobe med: Kenza

Bukse eller skjørt: Bukse

Sist leste bok: Regines bok

Mitt soverom kan beskrives som: Forholdsvis ryddig på min side, rotete på Janus sin side

Meg selv med tre ord akkurat nå: Ufresh, trøtt og sulten

Jeg trener: Så godt som ingenting nå for tiden. Har planer om å komme i gang for fullt om ca tre uker..

Hva jeg ville bli når jeg var liten: Kokk

2 kommentarer:

Elise sa...

Haha, rökt bog! :) Likte spesielt godt punktet "glede" :)) Det var en koselig dag <3

marie sa...

Marie Mo savner deg også! :))