onsdag 19. mai 2010

Hagen, the garden

I dag har jeg min siste fridag før sommerjobbingen starter for fullt. I morgen er jeg på plass i banken, og der skal jeg være til 23. august, for da er skolen i gang igjen. Regnet raskt på det nå, jeg har visst 101 dager sommerferie fra skolen! Ikke verst.


Min siste fridag har jeg brukt til å være litt husmor. Dro på Plantasjen og brukte litt for mye penger. Det resulterte i dette:




Vad tycks? :-)
Til slutt vil jeg bare si at dere er ubeskrivelig dårlige på kommentarer for tiden! Skjerpings!

7 kommentarer:

mo sa...

Hagens hage blei fin:) Skjerpings skjerpings! Du di ferieberta, eg sitte å lese vårt høgt elska fag; logistikk:D dødskjedelig fag! Du e heldig som e ferdig med det! Fortsett med hyppige updates på bloggen, det e fleire av oss som trenge et eksamensavbrekk på kristinehagens;) ser fram til 17 juni:D

Mona sa...

Så fint det ble med blomster!
Og 101 dagers ferie, høres deilig ut. Mamma

Stine sa...

så flink du er Kristine :) Jeg vil og ha hage og plante blomster (vel, igrunn ikke, men det er veldig fint da). Heller plante blomster enn å skrive essay og lese til eksamen :( Bu..

Hemmelig beundrer fra Bergen sa...

Update ønskes!

Malin sa...

Liker overskriften! :)

Malin sa...

Det ble forresten veldig fint :)

L sa...

Så flink du er, husmor Hagen! Er noe annet enn studentleiligheten min det der ;-) Hehehe. Håper du har det bra og nyyyyter fri fra skolen! Vi sees i sommer <3