torsdag 13. mai 2010

12. mai-tog

Igår startet jeg lesedagen min med å dra til barnehagen hvor min yndlingsSebastian holder til. Kl 10.00 skulle de nemlig gå i 17. mai-tog i gata ved barnehagen. Det var stas for alle, både for store og små. Sebastian hadde øvet masse hjemme på sangene, og kunne Ja, vi elsker på rams. Det syns for så vidt godt på bildene at han synger for full hals!

Lillebror Nicolai var på plass for å se storebror synge i toget.

I 11-tiden måtte jeg innse at 12. mai-toget var slutt, og jeg måtte sette kursen mot lesesalen. Hvis dere lurer på hva som var morsomst av logistikk på lesesalen og 12. mai-tog, så kan jeg opplyse om at Logistikken har langt igjen å gå før den nærmer seg et tog med vakre barnehagebarn. MEN I MORGEN, om faktisk nøyaktig 24 timer, HAR JEG FERIE! Lykke!

Ingen kommentarer: