søndag 15. mars 2009

Helg

Fredagen gikk greit. Det var verken rasende festlig eller behagelig, men jeg overlevde. Og jeg husket ikke at jeg hadde gått inn på Ikea. Too much beroligende.
Fredag kveld tilbragte jeg på Rimi, som for tiden er stengt grunnet omgjøring. Vi som jobber der, var på plass for å fylle inn alle varer i hyllene. Alt skal på nye plasser. Det har blitt utrolig fint der, blir moro å åpne en nyoppusset og fresh butikk! Jeg er dog ikke på plass på åpningsdagen, torsdag, da jeg er på vei til Trondheim. Men både russefest og Rimiåpning er verdt å ofre for et Rannveig-besøk!

Meg og Rannveig for et par år siden



Igår var jeg på bursdagsfest hos Mona. Det var veldig koselig og moro! Hadde dessverre ikke med meg kamera, så har ingen bilder å legge ut derfra.
Idag har vi tatt det rolig. Jeg har gjort ferdig matteinnlevering nr fire av fem. Den skal leveres torsdag, men jeg har den klar nå. Deilig! Ellers har vi vært i bursdag til Jan Arilds bestemor. Så nå er jeg meeeeget mett! Jeg har en dårlig vane med å spise for mye. Er svak for god mat. Men men. BodyPump i morgen skal nok klare å lette litt på samvittigheten.. I hope..

Ingen kommentarer: