søndag 8. mars 2009

Et år eldre

Ja, jaggu. Det har jeg blitt siden sist. Vært dårlig med blogging i det siste.. Vet ikke helt hvorfor, egentlig. Vært en del skole og vasking av hus før bursdagen min. Fylte 21 sist onsdag. Dagen ble først tilbragt i forelesningssalen, fire timer med budsjettering og driftsregnskap. Deretter bar turen til Nordby for å spise lunsj med Christine som var på jobb. Noen timer senere var jeg på plass hjemme i dalen for å spise bursdagsmiddag med mamma, pappa og bror. Pappa hadde lest tankene mine, og hadde laget akkurat det jeg håpet jeg skulle få! Ikke verst! Fikk veldig mye fine gaver hjemme, tusen takk! :-D Jan Arild var ferdig på trening kl 19.30, så da dro jeg hjem for å tilbringe resten av bursdagen sammen med han. Jeg fikk for øvrig tidenes fineste kort av han!
Dagen etter var det tid for mitt første selvlagde familieselskap. Hadde bedt inn hele Hagen-familien, og det skal sies at den er over middels stor. Så når den siste onkelen kom et par timer senere pga jobb, var jeg nødt til å vaske opp min asjett for at han skulle få en ren.. ;-D Hehe. Det var akkurat sitteplass til alle, men albuerom var det nok ikke alle som var så heldige å få. Jammen flaks vi er glade i hverandre i familien min! Det var hvertfall veldig koselig, og jeg fikk vist tanter og onkler hvordan vi har det i vårt lille hus på prærien i Rokke.
Fredag var det tid for et nytt selskap, denne gangen fest med jentene. Det var utrolig morsomt, men for nærmere detaljer, må dere nok spørre noen andre..

Igår, lørdag, var søskenbarna mine i Hagen-slekta + bestemor på Grease-forestillingen i kultursalen. Anledningen for dette, var bestemors 75 årsdag i januar. Vi, altså hennes barnebarn, ga henne da en helaften med oss selv. Først på Greaseforestilling (der min nest yngste fetter er med som skuespiller), og deretter på middag på Bakgården. Forestillingen var øvrig veldig bra! Imponert! Det ble en veldig hyggelig kveld, med en meget fornøyd og sprek bestemor. Og jeg må nevne at maten på Bakgården (gamle Mac Thors) var utrolig god! Anbefales på det sterkeste.

Idag har Jan Arild og jeg hatt en sen frokost etterfulgt av skolearbeid for oss begge. Om knappe tre timer kommer svigermor og "svigerbesteforeldre" på besøk. Blir koselig!

Blogges!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.. nei, var jeg som tok alle bildene så:P hehe..

Jannicke Iren Johansen sa...

De bursdagene man ikke husker er alltid de beste....eller?! *hihi*