fredag 20. februar 2009

På jobb

Nå sitter jeg igjen på jobb i Handelsbanken. Hun jeg alltid jobber for når jeg jobber i banken, hadde kuttet seg i hånden, så hun ringte meg igår tidlig og spurte om jeg kunne steppe inn idag. Det kunne jeg jo. Men jeg skal rett på jobb på Rimi kl 16, så idag er det jobbing fra 08.30 til 22.30. Ganske sikker på at jeg er bra sliten når jeg kommer hjem i kveld! Men det er jo helg, så jeg kan hvile ut i morgen :-) Jeg trenger så absolutt penger, så må ta all jobbing jeg kan få!
I helgen har jeg ikke de største planene, noe jeg syns er utrolig deilig! Må få gjort litt oppgaver i driftsregnskap, også lurer jeg på å se Jan Arild spille kamp på lørdag.. Tror det blir værforbehold for meg på den aktiviteten der :-P Lørdag kveld skal jeg på jentekveld hos Christin, blir koselig! Skal lage mat, se på tv og bare slappe av! Alltid vellykket! Ellers skal jeg sove og ligge på sofa'n med Jan Arild og fortsette å se på One Tree Hill ;-D

Håper alle får en kjempefin helg!

Ingen kommentarer: