torsdag 11. desember 2008

Én igjen..

Nå var bedriftsøkonomien overstått, og jeg har kun én eksamen igjen før jeg skal ta meg en forholdsvis velfortjent juleferie! Åh, jeg gleder meg! Tirsdag, 16., har jeg eksamen i organisasjonsteori. Når den er overstått, skal jeg hjem og pakke. Klokka 18 den kvelden setter Iselin og jeg oss på flyet til Bergen. Her skal vi besøke vår kjære Marie Mo (som vi hang mest med i Mexico), og ikke minst oppleve juleBergen. Jeg har vært i Bergen to ganger før, men det blir jomfruturen for Iselin. For de som er interessert i hvordan bedriftsøkonomieksamen min gikk, kan jeg meddele at den ikke gikk særlig bra. Kjipt, men sant.

Aktiviteter som har foregått denne uka er som følger:
- Mandag: Eksamen, lunsj på Peppes med Kristine og Iselin, jeg gjorde litt småærender på Nordby, tok en kur hos frisøren kl 17, spiste en bedre middag med min kjære kl 18.
- Tirsdag: Leste til den siste eksamen. På kvelden kom jentene (Iselin, Nathalie, Sissel, Marlene og Stine) hit til meg. Vi så på film og skravla.
- Onsdag: Leste litt til. Jobba på Rimi fra 16 til 22.

Og idag har jeg planer om å lese fram til kl 18. Da sitter jeg på med Jan Arild til Spenst, da han skal til Risum for sin første trening med Kvik.












Jan Arild i Berg IL-drakt. Den må nå skiftes ut med stripet rød/hvit..







Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: