fredag 5. desember 2008

Lenge leve eksamenslesing!

GUUUUD, som jeg hater det! )(&(/&#())(#)(/! Til mandag er eksamen nr to av tre. Den første var på tirsdag, og den gikk i og for seg ganske greit. Deilig å få en forholdsvis god start. Men den neste som er på mandag, er ørten ganger verre, så derfor mekker jeg et raskt innlegg før jeg fortsetter med priselastiteten. Dette har skjedd siden sist:

- Marlene, Nathalie og Stine har kommet hjem fra Australia! JAAAA! Endelig! <3
- Jeg har kommet igang med å trene igjen.
- Jeg har jobbet på Rimi.
- Hatt eksamen i finansregnskap.
- Anita og Arild (Jan Arilds foreldre), mamma og pappa har (for første gang møtt hverandre og) tilbragt en lørdagskveld her hos oss! Det var veldig koselig! Vi serverte reker, krabber og hvitvin. Mmm!
Mamma hadde dessuten med seg pakkekalender til både meg og Jan Arild! 48 pakker! Utrolig snilt! Tusen takk, mamma! :-)
- Det har blitt julestemning i huset vårt! De røde dukene er på plass, Jan Arild har hentet nissehuset han hadde hjemme hos foreldra sine, og adventsstaken er på plass med lilla lys i.
- Jeg har funnet ut av jeg ikke har råd til å kjøpe julegardiner.

Hmm. Ser nå at jeg har hatt et forholdsvis kjedelig og ensformig liv i det siste. Jeg vet hvorfor (les; eksamenslesing.) Jaja. Jeg skal ta igjen alt jeg har gått glipp av etter 16. desember. Da er jeg ferdig med den siste eksamen for i år. Det feirer Iselin og jeg med å sette oss på flyet til Bergen for å besøke Marie Mo! Can't wait! Blir BRAAA!

Back to study og kap 8 i bedriftsøkonomiboka; Inntekter, kostnader og resultat - modeller. Det hørtes JAGGU moro ut!

Ingen kommentarer: