tirsdag 23. september 2008

Ubehagelig

I dag var det rett og slett helt jævlig å stå opp. Jeg var så trøtt og jeg hadde ubeskrivelig lyst til å bli liggende når Madrugada ga lyd fra seg klokken 06.30. Jeg har nemlig Madrugada med låta Electric som vekkerklokke. Det er i og for seg ganske behagelig å våkne til, men det betyr likevel at jeg må, evt bør, stå opp. Dét er ikke fullt like behagelig. Men jeg kom meg opp, og sitter nå i auditorium max, og skriver notater fra tavla mens jeg sjekker infotimeplanen for i morgen. Infotimeplanen er den planen man bør sjekke hver dag, for å se om det for eksempel har blitt romforandringer. Jeg kan ikke notere meg noen romforandringer for morgendagen, men jeg ser en annen forandring. En som er mye verre en bytte av typen rom. Vi begynner 08.15 i morgen også! Onsdag begynner vi vanligvis 10.15! Det er to timer senere, det! Vesentlig forskjell! Faen. Jeg som gleda meg til å sove litterann lenger i morgen. Æsj.

Ingen kommentarer: