mandag 1. september 2008

Dårlig med oppdateringer

Vet ikke om noen har notert seg at jeg ikke har skrevet på en stund, men.. Har hatt nok å gjøre siden sist jeg tastet ned noe her. Har ikke så god tid nå heller, så jeg vil ta nytte av "stikkordsformen" som jeg lærte på ungdomsskolen. Dette har skjedd siden sist:

- Det har blitt mer seriøst enn "info-dager" på Høgskolen i Østfold (man er nå kommet så langt at man burde lese til (og etter) hver forelesning. Lettere sagt enn gjort.
- Vært på jentevors hos Linn Svenningsen, noe som førte til en forferdelig fyllekveld. Men likevel: for første gang i mitt liv sov jeg hjemme i Enningdalen etter å ha vært på fylla. Det var gött!
- Ledd meg skakk av min kjære som også var på fylla denne kvelden. Det sier vel nok at jeg denne søndags morgenen fikk melding av mamma; "Er alt bra? Jeg ser ikke skoa til Jan Arild i gangen..?" Jan Arild kom nemlig hjem til Enningdalen uten sko! Genialt. Campino i sokkeletsen er alltid en slager!
- Funnet ut at jeg og 157 andre (av 160 studenter) har obligatorisk frammøte ved Forkurs i matematikk-forelesningene. Vi bestod ikke testen hvor vi måtte ha minst 65 % riktig av ungdomsskole- og vgs.matematikken.. Great.
- Vært i familieselskap til onkel Jørn Pettersen.
- Jan Arild har overtatt huset han skal leie. Et lite hus i Rokke som ikke var særlig søtt da han tok over, men som nå er riktig så koselig etter et par ukers maling og stæsjinnhandling. Gardiner ble kjøpt idag, i morgen tar vi turen til Ikea!
- Jeg har funnet ut at jeg kanskje skifter min adresse fra det ene bondelandet til det andre (les; fra Enningdalen til Rokke)
- Vært i bursdag til farfar Andersen som ble 90 år. Sprek mann!
- Jobbet en dag i Handelsbanken.
- Vært i bursdags-/avskjedsfest til Caroline Kruse på Ormtjernhytta. Jättekul!
- Vært i familieselskap til tante Jorunn, onkel Reidar og tante Nina, (på samme kveld, vel og merke) alle med etternavn Hagen. Jan Arild var med, og han presterte å svare "Det er stort nok til tre" da en av tantene spurte hvor stort det nye huset hans var. Skal nevnes at han ikke mente det slik det kom ut.

Hmm.. Det var vel i korte trekk det som har skjedd de to siste ukene. På onsdag er det klart for DUS-fest! Blir konge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det har jeg merket assss! Begynner å bli litt kjedelig å sitte og studere slekta di nå! Har vel og merke funnet endel jeg har sett før, men! Shalåmmmmm! ;)

Kiir sa...

Jeg hadde notert meg at det var dårlig med oppdateringer! ;) godt du er tilbake!:)