søndag 27. juli 2008

Vellykket helg

Denne helgen har vært herlig! Et par timer på fredag ble tilbragt hos Enghs. Henholdsvis Solveig og Tor Arne, onkel og tante til min kjære. Solveig hadde bursdag, og det må selvfølgelig feires. Malin er back in town, så nå fikk vi endelig vært i familieselskap sammen ;-) Hehe. Dette tulla vi om da Iselin og jeg var på besøk hos ho og Cathrine i Trondheim i november. "Tenk så moro om du og Jan blir sammen! Da kan vi gå i samme familieselskap!" sa Malin entusiastisk. "Hehe, ja. Tror nok ikke det skjer" svarte jeg tørt. Så feil kan man ta! ;-) Jaggu bra jeg tar feil inni mellom! :-D

Malin og jeg

Igår dro Maya, Martin, Jan Arild og jeg til Hvaler. Martins mamma har en utrolig fin hytte der. Basseng og det hele. Drømmestedet, rett og slett. Igår ble det litt soling, grilling, vin, øl og litt for mye vin til.. Utrolig moro! Idag gikk for min del første del av dagen med til å pleie hodepinen, men jeg kom meg fort bort fra parasollen og slikket sol ved bassenget i steden. Såååå herlig. Blitt en smule solbrent, men det får heller gå.

Bilde tatt fra hytta


Jan Arild og jeg

Martin og Maya slapper av i solen

I natt drar familien Thomassen til syden i to uker. Jeg har fått æren av å passe katten, posten og blomstene. Fikk med dette tilbudet om å bo i huset deres på Stenerød. Deilig. Så nå skal jeg teste det å bo for seg selv i to uker.. Gruer meg allerede til mathandling i morgen etter jobb. Nå om dagen er det for varmt for handling. Kanskje jeg dropper det. Jeg overlever på luft og kjærelighet ;-)

Ingen kommentarer: