onsdag 9. juli 2008

Updates

Bryllupet på lørdag var meget hyggelig! Av 90 gjester, kunne jeg telle de jeg kjente på én hånd. Bokstavelig talt. Jeg kjente fem. Når jeg dro dit, trodde jeg at jeg kun visste hvem tre av de nitti var; Jørn, Else Marit og Jan Arild. Til min store glede, er tydeligvis Elise Hole søskenbarnet til brudgommen, og ho hadde med seg sin kjære Jocko. Dermed ble de fem. Godt godt. Da jeg kom dit kl 21.30, hadde jeg ingen planer om å drikke, men å heller holde meg i ro og ikke gjøre noe vesen ut av meg. Men da Jan Arild begynte (og fortsatte) å hente vinglass etter vinglass, var det klipt. "Skal jeg hente vin til deg?" sa han. Jeg dro på det og svarte "Jeg har egentlig ikke tenkt til å drikke.. Jeg kan jo kjøre oss hjem om jeg er edru." Han reiste seg likevel med retning mot drikkevarene. Kom tilbake med to glass. HVER gang! To glass. Mulig det ene var til han selv, men det sa han ingenting om. Derfor: begge til meg. To glass mange ganger. Ikke bra.. Men moro var det! ;-)

I morgen skal Jan Arild, eller "JA" som mamma forkorter han til på sms, bli med meg og se på en bil på Kråkerøy. For de som ikke har fått det med seg: jeg skal kjøpe meg bil. Så på en på mandag, men syns ikke den var noe særlig. I morgen er det en svart Polo som skal bli vurdert. Håper jeg liker den og at jeg får pruta den ned med 5 000,-. Da tar jeg'n. Dessuten er en kjæreste som har maks peiling på bil å anbefale om man er på billeting. Bare et lite tips sånn på onsdagskvelden. Midt i allsangen og all ting.

I morgen skal jeg i tillegg kjøpe meg mobil. I det nevnte bryllupet klarte min kjære å velte et av mine to vinglass rett på mobilen min som lå på bordet. Det tålte den rett og slett ikke. Den funker i rykk og napp, og batteriet har blitt mongloid. Valget falt derfor på den mobilen jeg siklet etter i fjor sommer, nemlig Sony Ericsson T650i. Type blå. Jättesnygg!
Vil med dette passe på å gjøre litt reklame, noe som samtidig vil føre til antireklame for andre. Jeg, flink jeg som er, tok ista en ringerunde til de største butikkene i byen som selger telefoner. Jeg vil rett og slett lage et skjema for å vise de utrolige prisforskjellene.

Elkjøp

Expert

Euronics

Telenor

Med Telenor Fri60

1 895,.

599,-

1 398,-

1 499,-

Uten abonnement

3 495,-

3 800,-

2 298,-

På lager?

Nei

Ja

Ja

Ja


Jeg syns det er helt utrolig! Konkurransemarked er tydeligvis et ukjent uttrykk for visse bedrifter.. Dere kan jo gjette hvor jeg tar turen i morgen for å hente min T650i som fantes på lager..

I morgen er min nest siste dag under opplæring i banken. Blir spennende å jobbe i Handelsbankens vekslingskontor på Nordby alene, men jeg gruer meg litt likevel. Er så satans mye folk der ute nå om dagen, noe som gjør at butikkene veksler ofte og mye. Jeg er typen som blir stresset av sånt, men jeg skal prøve å holde hodet kaldt. Blir en utfordring..

Gleder meg btw til Kent og Håkan i Strömstad på fredag! :-D Blir konge! På lørdag skal Nathalie og Marlene ha avskjedsfest for seg selv. Blir grilling og drikking i elskovsredet til Huseby. Alltid hyggelig. Iselin, Kristine og jeg skal på Tommy Steine den kvelden, men vi skal møte opp på avskjedsfest både før og etter showet.

Vil bruke anledningen til å hilse til Arild Andersen som nå sitter i godstolen sin som er plassert oppe i høyre hjørne i stua på Rokke Granlund. Han har på seg de brillene som alltid ligger ved stolen hans. Disse lar han alltid ligge der, slik at han til en hver tid vet hvor han har de.
Moro at du leser bloggen, Arild! :-D

Ingen kommentarer: