onsdag 8. september 2010

Back!

..og denne gangen for en litt lenger periode, hadde jeg tenkt. Nå har vi passert 1. september, noe som betyr at høsten er her. Det burde bety en bedre bloggperiode, noe jeg har planer om at det skal bli for min del!


Jeg tenkte å starte pent med å vise at jeg har vært litt husmor igjen. På søndag var jeg (og mamma) på Växtriket i Strömstad, som er ørten ganger bedre enn Plantasjen. Der brukte jeg opp nesten alt av restene på min magre konto, men jeg fikk til gjengjeld masse fint! Dette var det jeg kom hjem med:


Når jeg fikk satt alt i potter og plassert det ut i stua noe jeg brukte pinlig lang tid på, flyttet frem og tilbake på alt som var, ble det slik:





I og med at jeg denne høsten har kjøpt meg nye gardiner i en lillatone, ser jeg ubevisst rundt i interiør- og blomsterbutikker etter ting som kan ha en anelse lilla i seg. Denne planten over bare måtte jeg ha, da alle bladene er mørk lilla på undersiden.



Hva syns dere om blomstene mine? :-) Og ikke minst om at jeg er tilbake?! Krever litt respons på det siste spørsmålet, jeg har jo fått etterlysninger om nye blogginnlegg fra mange av dere!

2 kommentarer:

Marie Mo sa...

Jippijay, you are back! Da kan eg virkelig leva med altså! :D Fine bloma, du e flink.

Marie Mo sa...

Jippijay, you are back! Da kan eg virkelig leva med altså! :D Fine bloma, du e flink.