torsdag 9. oktober 2008

Nå var det igjen lenge siden sist.. Prøver igjen med ei lita liste om hva som har skjedd siden sist gang jeg noterte noe her:

- jeg har opplevd min første fest i Rokke.
- jeg har vært på Rikshospitalet og fått mindre kule beskjeder.
- jeg har vært stressa pga alt jeg bør gjøre med tanke på skolearbeid.
- jeg har bestått midtsemesterprøve i bedriftsøkonomi med god margin.
- jeg (og resten av gruppa) har fått A-/B+ på første del av finansregnskapcaset.
- jeg har vært på et meget koselig jentevors hos L. Svenningsen. Moro at så mange av jentene var hjemme samtidig! :-)
- jeg har vært i familieselskap for å feire Natalie Pettersens 22 års dag.
- jeg har jobba på Rimi tre kvelder.
- jeg har vært hos frisøren og brukt alt for mye penger.
- jeg har sett Tistedalen-Berg. Laget jeg heiet på vant.
- jeg har fått beskjed fra Rikshospitalet at jeg må komme tilbake for nye kontroller, nærmere bestemt for MR og spiserørsfilming.
- jeg har vært udregelig på en fuktig lørdagskveld.
- jeg har vært hjemme hos mor og far på raclette(fredags)kveld. Veldig koselig!

Og nå har jeg nettopp baket kake. Det er fordi far Andersen har bursdag idag. Så nå skal vi dit!

1 kommentar:

Anonym sa...

1 poeng for effektiv oppdatering, Hagen;) Stolt over deg! ;P