torsdag 18. september 2008

Jeg gjør som jeg lover!

Nå er det torsdag, og jeg gjør som jeg lovte. Slik ser huset ut:

Soverommet. Tanken er lysegrå vegger, mørkegrå karmer og svart interiør.


Også soverommet


Mitt enkle klesskap fra IKEA. Skittentøyskurver ved siden av.


Jan Arilds klesskap


Spisestua










Dette skapet har vi malt. Det var mørkebrunt..


Kjøkkenvinduet


Jada, jeg vet at komfyren ikke passer helt inn.. Men den var gratis og den virker! Dessuten har den sjarm! ;-) Det gule dere ser til venstre, er trappeoppgangen opp i andre etasje.


Stua




Splitter ny ovn fra mor og far Andersen


Gang nr to. Denne gangen er ganske stor, men var vanskelig å ta bilde for å vise det. Stort garderobeskap på motsatt vegg



Så sånn ser det ut her! Har ikke tatt bilde av vaskerommet, kontoret/gjesterommet, trappeoppgangen, doen, badet og den første gangen. Så det er hvertfall stort nok her! :-)

4 kommentarer:

Kiir sa...

Så fint dere har fått det!:D

Anonym sa...

Ntååh. Og sammen levde de lykkelig ever after <3 Så fint det var der da! Gleder meg til å komme på besøøøøk ;-)

Anonym sa...

Åh, så koselig! Congraats! <3

Anonym sa...

Skikkelig fint! Flinke dere;) Nå er det ikke lenge til jeg kommer på besøk!!!