tirsdag 1. februar 2011

Long time

Hei alle sammen! Har dere savnet meg så mye siden julaften så dere har slitt med nattesøvnen? Var det jeg tenkte meg! Nå er jeg sånn ca tilbake, tror jeg. Skal hvertfall gjøre enn bedre innsats enn jeg har gjort den siste måneden. Jeg har nemlig fått meg ny pc (for øvrig veeeldig fornøyd!), og på den er det sånn fancy bloggeprogram. Jeg sier’e jeg. Dagens kommunikasjon!

Siden julaften har det vel skjedd litt av hvert. Har ingen planer om et langt “dette har skjedd siden sist”-innlegg. Men jeg har gjort masse morsomt, noe slitsomt, noe trist og noe givende. Det mest givende jeg har gjort siste uka, er å være på fest i Oslo med Handelsbanken Norge. Altså alle som jobber i Handelsbanken på de ulike kontorene var samlet. Det er 820 ansatte, og vi var 775 stk i Oslo! Det er det jeg kaller god oppslutning. Det var hvertfall et givende og utrolig morsomt døgn med litt faglig og mye fest. Perfekt!

Kommer snart sterkere tilbake med bilder og litt mer spennende historier enn denne :-)