mandag 12. april 2010

Påsken

Påsken var veldig bra! Mye bra mennesker, litt for mye bra mat og påskegodis, litt for lite trening, litt for lite soving, akkurat passe med alkohol, to dager jobbing på Rimi, akkurat passe mange hytteturer, litt for lite skolearbeid, akkurat passe mye brettspilling, kort oppsummert; perfekt! Dessuten hadde verdens beste mamma bursdag i påskeferien! På selveste langfredag! Veldig glad i deg, mamma!

Det fine med ferier og høytider er at mine søte venninner rundt i Europa har tid til å komme hjem! Var sammen med alle de blant annet på skjærtorsdag, men jeg var edru, så jeg dro hjem når de dro for å sjarmere byen og samtidig gjøre den utrygg. Uansett utrolig koselig å se alle igjen! Her er noen av jentene fra skjærtorsdag:Kusine Natalie var hjemme fra Stockholm, og tok dette bildet av Jan Arild da de to bedrev min kjæres favoritthobby mens jeg var på jobb, nemlig å klatre:

Den nevnte Natalie, Angelica, hennes Tor-David, Jan Arild, jeg og ikke minst Alaska var en natt på hytta som Angelica og Natalies foreldre har i Aremark. Der ble det pølsegrilling, gåtur, gapahuklaging, sofakos, bålkos, kakao, masse godis, brettspilling og ikke minst årets første grillmiddag! Herlig!
Alaska ved hytta
Jan Arild og Alaska ved gapahuken. Tor og Natalie i solen.

Ellers var det mye avslapping og familie som fylte påskeuken.

Nå er Jan Arild på tur med jobben igjen. Denne gangen er det med idrettsklassen som er på fjellet. Han ringte ista, de hadde gått på bortoverski idag, så var planen slalom de to neste dagene. Jeg er altså hjemme alene med Alaska, og vi har nettopp vært ute og luftet oss.

Dette ble et forholdsvis kjedelig innlegg, så tenker jeg avslutter der!

1 kommentar:

Mona sa...

Takk for hilsen! Og det var et kjempefint bilde av Jan Arild ved klatreveggen!Tøfft!
Hilsen mamma