fredag 25. mars 2011

Ranere og voldtektsmenn

Jeg er skikkelig trøtt! Antakelig fordi Janus har vært bortreist i tre dager, og jeg har dermed sovet alene. Når man bor i huset på prærien langt utpå landet der ingen naboer kan ane ugler i mosen hvis tre voldtektsmenn, som i tillegg er ranere, prøver å komme seg inn i huset ditt, da er det ikke dritfett å slukke lysene og gå opp og legge seg alene. Jeg vet om andre aktiviteter hvor jeg føler meg litt høyere i hatten. Uansett. Når jeg først har sovnet, sover jeg som en stein, så det er ikke der problemet ligger, men det er det at jeg holder meg selv våken så lenge som mulig, slik at jeg skal sovne superkjapt når jeg først legger meg. Smart, ikke sant? Her ville nok Janus kommentert at jeg sovner superkjapt uansett hvor lite trøtt jeg er, noe som i og for seg stemmer. Selvom hjertet mitt var litt på halvt hold da jeg ble født, så fikk jeg hvertfall sovehjerte! Men, å legge seg sent, er ikke helt min greie sånn under normale omstendigheter, det vet alle de som kjenner meg, så jeg merker nå at jeg er trøttere enn ellers. Jaggu flaks Janus kommer hjem igjen idag så jeg kan begynne å legge meg til vanlige tider igjen! Det skal i og for seg bli veldig godt å få han hjem uansett. ♥

Og til dere som lurer på hvordan det går med mamma, så er operasjonen over, og alt har hittil gått etter planen! Hun er, om ikke oppe og hopper, hvertfall oppe og går. Tempoet på gangen er kanskje ikke heeeelt tilbake til normalen enda, jeg vant hvertfall over ho når vi hadde powerwalkkonkurranse i sykehuskorridoren. Men ho er i farta, positiv og kommer hjem fra sykehuset i morgen formiddag. Da blir pappa 50, så da blir det minifeiring! Jeg gleder meg!

God helg, folkens! :-D

3 kommentarer:

Marie sa...

Heia mammaHagen! :)

Silje sa...

Så bra! :-)

Line sa...

Godt å høre at det går bra med Mona :D!! Du må hilse masse! Jeg bor ikke i et hus på prærien, men bruker den samme strategien som deg når Niklas ikke er hjemme ;)!