fredag 11. februar 2011

Happy fingers?!

Da var det endelig helg! Herlig. Jeg har tilbragt fredagen i Handelsbanken, før jeg startet helgen med en intervalløkt på mølla på Spenst. Og det gjorde tydeligvis også fyren på mølla ved siden av meg.. Vet ikke om jeg kan kalle det intervalltrening det han drev med, men jeg tror egentlig ikke det finnes noe ord for slik løping som han utførte. En av aktivitetene han drev med mens han løp, var å gjøre "happy fingers" mot tv-skjermen. I neste sekund hang han på "rekkverket" på 3D-mølla, altså der du kan holde deg fast, mens han løftet seg og tok laaaaange løpeskritt. Jeg som løp intervaller kunne lett bli distrahert av mindre! Plutselig kjørte han høye kneløft mens han løp, før ristet på håndleddene så mye og lenge at jeg bare ventet på at de skulle gå ut av ledd. For en fyr. Skal ikke klage på underholdningen, hvertfall. Skulle ønske det var speil foran oss, så jeg kunne sett alt. Jeg kunne jo ikke akkurat snu hodet 90 grader og stirre.

Nå er står indrefileten i ovnen og jeg er i skikkelig fredagsmodus. I morgen kveld blir det mys med de aller beste jentene. Ser ut som hjemmelaget pizza og jenteprat står på planen. Jeg kunne ikke bedt om noe bedre!

God helg! :-)

Ingen kommentarer: