tirsdag 1. desember 2009

Verdens beste mamma!

Vel hjemme fra båtførereksamen, vi tror vi sto. Vi er altså pappa, lillebror (som hadde klippet seg og blitt veldig fin!), Jan Arild og jeg. Hvis vi bestod, får vi førerkortet tilsendt i posten om et par uker. Så da får vi vente og se! Men vi har en god følelse! Deilig.
Pappa ville spandere kveldsmat på oss, så vi fire dro på Dolly Dimples på brygga og spiste pizza. Og når vi skulle hjem, fikk Jan Arild og jeg to digre poser med pakker til årets pakkekalender! :-D Mamma har, i år som i fjor, ordnet pakkekalender til oss! Jeg ble superglad! Verdens beste mamma!

Seee, så flink og snill ho er! Har ikke hengt opp alle, da tror jeg den pinnen som holder kalenderen oppe hadde knekt. Så henger opp litt etterhvert.

Tusen takk, mamma! <3

2 kommentarer:

Elise sa...

For noen snille mammaer vi har! ;)) Eirik og jeg har også fått hver vår pakkekalender av mamma :)

Hanne sa...

*ååh, jeg har fått julekalderer, se så heldig JEG er!" bla bla bla! jeg tok meg råd til 3 mandariner og eksamenslesing! woho! :P (tror jeg hørtes ekstremt barnslig og smålig ut nå) og det er jeg nok :P