mandag 15. desember 2008

Ferie! Snaaaart!

Åh, GUD, som jeg gleder meg til i morgen nøyaktig på denne tiden. Da har jeg et fem minutter igjen av tiden jeg får lov til å sitte i eksamenslokalet, og jeg har FERIE! Nå er det siste innspurt som gjelder. I morgen er jeg 143 kg lettere! Can't wait! Dessuten har jeg sååå mye bra i vente. Kan nevne i fleng:

- Bergenstur med Iselin fra i morgen til fredag (besøke Marie Mo).
- Trille marsipan med pappa når jeg kommer hjem fra Bergen på fredag (viktig juletradisjon!)
- Julebord med Jentene med stor J på lørdag. Blir utrolig bra å se alle igjen!
- Pepperkakehuspynting hos bestemor. Alle barnebarna kommer samtidig for å få et pepperkakehus hver å pynte. Når vi var små, var det slik at søskenparene (vi er fire søskenpar blant Hagen-søskenbarna) fikk ett hus å pynte sammen for å ta med hjem. Men nå som mange av oss har flyttet hjemmefra (les; Martin, Eirik, Hanne, Marianne, Line og jeg), blir det brått en del flere pepperkakehus for bestemor å lage for at alle skal få med seg ett hjem. Ho er så snill! <3 Dessuten får vi mer enn gjerne ta med kjærestene våre, så Jan Arild skal for første gang delta i det som er en av mine aller viktigste juletradisjoner.
- Jeg skal jobbe i Handelsbanken 22. og 23. (Og ja, dette står på listen over ting jeg gleder meg til!)
- 1. juledag-fest hos Natalie og Marius i Strömstad.
- I tillegg gleder jeg meg til å se familien oftere enn jeg har gjort i det siste.

Pappa og bestemor i syden

Ingen kommentarer: